مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-16سياسي

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: کنگره ملی 1000 شهید دانش آموز در یزد برگزار می شود


فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به بلندای اندیشه های بیانگذار انقلاب اسلامی در پایه گذاری مکتب الهی بسیج، نگاه این مکتب را به تمام ساحت های حکمرانی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل عروج سومین شهید محراب در استان برگزار شد، با بیان این که امروز بیش از چهار دهه از ایجاد مکتب 1400 به عنوان بسیج پاره ی تن مردم ، به تشریح برنامه های این هفته در استان پرداخت و ادامه داد: طلیعه ی هفته بسیج در استان با جریان جهادگران علمی و برپایی نمایشگاهی در این رابطه در حاشیه جلسه تفسیر قران با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد در محل حسینیه ثارالله خواهد بود.

وی با بیان این که در مجموع 1500 برنامه رده برای این هفته در استان تدارک دیده شده است، برگزاری اجلاسیه نماز نیروهای مسلح با حضور دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گردهمایی جهادگران بسیجی و نیز گردهمایی فرماندهان را از دیگر این برنامه ها خواند.

سردار پورشمسی در پایان نیز با اشاره به دیدار عوامل برگزاری دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد در سال گذشته با مقام معظم رهبری و اذعان ایشان به قریب یک هزار شهید دانش اموز در این استان، گفت: خوشبخنانه مجوز برگزاری کنگره ملی 1000 شهید دانش آموزان استان نیز اخذ شده و در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: کنگره ملی 1000 شهید دانش آموز در یزد برگزار می شود

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: کنگره ملی 1000 شهید دانش آموز در یزد برگزار می شود