مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-16سياسي

قوه قضاییه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

- ، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در جلسه علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از اقدام قوه قضاییه به دلیل ورود و برخورد با دانه درشت ها و افرادی مانند سیف و عراقچی، گفت: احساس عمومی این است که تناسب بین جرم و جریمه وجود رعایت نشده، انتظار عمومی این بود که مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود.

وی افزود: قوه قضاییه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های مرکز اقلیم شناسی و هوا شناسی دستگاه های مربوطه باید اقداماتی داشته و مقدماتی را فراهم کنند تا کمتر شاهد وارد شدن خسارات مالی و جانی به مردم باشیم.

پژمان فر گفت: در آستانه مذاکرات هسته ای قرار داریم این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم و تعامل بین دولت و مجلس به صورت جدی برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند

قوه قضاییه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند