مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-16اجتماعي

اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی شهرستان دشتستان


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: با استقرار نفرات و ماشین آلات راهداری در گردنه ها و مناطق حساس راه ها، طرح راهداری زمستانی در این شهرستان آغاز شده است.

- سامان قلی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح راهداری زمستانی دشتستان، تعداد 50 نفر نیرو و 35 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از شهر برازجان و راهدارخانه های شبانکاره، تنگ ارم، تونل دریاقلی مشارکت دارند.

ولی تصریح کرد: این نفرات و ماشین آلات در محورهای شریانی و مناطق حساس راه های شهرستان به ویژه گردنه های محور دالکی به کنارتخته، مناطق مستعد سیل محور برازجان به گناوه، بزرگراه بوشهر به برازجان و همچنین محور کوهستانی تنگ ارم مستقر می شوند تا در صورت نیاز به عملیات راهداری به یاری کاربران جاده ای بپردازند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان افزود : با اجرای طرح راهداری زمستانی همچنین بیش از150 دستگاه پل و آبرو و10دستگاه ابنیه فنی با استفاده از ماشین آلات راهداری بطور کامل تنقیه و لایروبی شده است.

وی بیان کرد:در طرح راهداری زمستانی همچنین مناطق ریزشی راهها در سطح شهرستان خصوصا در محور دالکی به کنارتخته شناسایی و تمهیدات لازم برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی شهرستان دشتستان

اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی شهرستان دشتستان