مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-16سياسي

کتاب مبنای فرهیختگی هر جامعه است/ ارائه خدمات کتابخانه ای به روشندلان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : مبنای فرهیختگی علمی هر جامعه بر اساس؛ تعداد کتاب ها، نویسندگان و سرانه مطالعات در جامعه است و در ابعاد مختلف کتاب فراگیرترین و با داوم ترین راه های انتقال دانش است و جایگزینی برای آن نمی توان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، صبح امروز در آیین تقدیر از فعالان رسانه ای که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد گفت: کتاب ماندگارترین رسانه در طول تاریخ بشریت بوده چرا که همواره نقش مهمی را در انتقال دانش و تجربیات بشری داشته است.

هر چند تکنولوژی از جمله فضای مجازی در حال حاضر گسترده تر شده است ولی هرگز نمی توان جایگاه کتاب را نفی کرد.

وی افزود: در فرهنگ اسلامی و ایرانی نیز کتاب از منزلت و جایگاه خاصی برخوردار است، کتاب شناسنامه هویت فرهنگی یک جامعه است و نقش مهمی را در معرفی فرهنگ یک جامعه دارد و در مبادلات فرهنگی و در سطح جهان نیز اثر بخش است.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: مبنای فرهیختگی علمی هر جامعه بر اساس؛ تعداد کتاب ها، نویسندگان و سرانه مطالعات در جامعه است و در ابعاد مختلف کتاب فراگیرترین و با داوم ترین راه های انتقال دانش است و جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مبنای فرهیختگی هر جامعه است/ ارائه خدمات کتابخانه ای به روشندلان

کتاب مبنای فرهیختگی هر جامعه است/ ارائه خدمات کتابخانه ای به روشندلان