مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-16اجتماعي

مخلص الائمه: تاکید رییس جمهور در خصوص اراک اولویت قرار دادن سلامت مردم است


تاکید شخص رییس جمهور در خصوص اراک اولویت قرار دادن سلامت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در نشست اعضای کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: حل مسئله آلودگی هوای اراک با جدیت در دستور کار است، چرا که تاکید شخص رییس جمهور در خصوص اراک اولویت قرار دادن سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ترک فعل ها از سوی برخی از مدیران باعث شده که مردم از عملکردها ناراضی باشند، مطلقا در مقابل ترک فعل کوتاه نمی آییم، هر مدیری که توان کار برای مردم ندارد خداحافظی کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه مسوولان نباید با دادن وعده های بیهوده و عدم عملی شدن آنها موج ناامیدی را در جامعه ترویج دهند، گفت: باید امید را در جامعه ترویج داد و  وعده ها را عملیاتی کرد، عمل نکردن به وعده ها نارضایتی را در جامعه رقم خواهد زد.

مخلص الائمه افزود: امروز آلودگی هوا یکی از 10 چالش کشور است که شهر اراک نیز متاسفانه با این چالش دست و پنجه نرم می کنند، اختلال در نظام زیست محیطی از مسائل مهم کشور است که دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی باید رفع این چالش را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید به وظایف خود در حوزه مسائل زیست محیطی به درستی عمل کند، بیان کرد: ریشه اصلی مشکلات زیست محیطی تعارض منافع است، هرگاه منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخلص الائمه: تاکید رییس جمهور در خصوص اراک اولویت قرار دادن سلامت مردم است

مخلص الائمه: تاکید رییس جمهور در خصوص اراک اولویت قرار دادن سلامت مردم است