مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-16سياسي

توزیع عادلانه و صحیح چادر بین زلزله زدگان در اولویت است


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواستار توزیع عادلانه و صحیح چادر بین خانواده های زلزله زده شد.

- احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه بازدید از مناطقه زلزله زده فین، افزود: از روز گذشته در منطقه فین و روستاهای زلزله زده آن به سر می برم و صبح امروز هم از روستای رضوان نیز بازدید کردم.

وی با بیان اینکه انتظار می رود مسئولین امر هرچه سریعتر به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مردم را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: نیاز مهم و مبرم مردم مناطق زلزله نیز چادر برای اسکان است که خواسته به حق و یک نیاز اولیه است.

مرادی با اشاره به اینکه مناطق زلزله زده نیز شب های سردی را سپری می کنند و برخی افراد بدون داشتن و به دلیل ویران شدن منازل شان مجبور به سر کردن شب تا صبح با شرایط سختی هستند، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر و استانداری هرمزگان باید این مهم را توجه کرده و در توزیع چادر و رسیدگی به وضعیت نامنظم پخش آن در برخی مناطق هرچه سریعتر ورود کرده و نگذارند مردم درد ویران شدن منازل شان را با نبود امکانات اولیه تحمل کنند.

وی با بیان اینکه بخشداری و دهیاری ها باید در توزیع عادلانه چادر دقت و سرعت عمل بیشتری به خرج دهند، اظهار کرد: امیدوارم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از آوار برداری و تخمین خسارت وارده مراحل بازسازی را به سرعت طی کنند تا مردم زلزله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه و صحیح چادر بین زلزله زدگان در اولویت است

توزیع عادلانه و صحیح چادر بین زلزله زدگان در اولویت است