مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-16اقتصادي

نکات مهم جهت افزایش راندمان پکیج دیواری


پکیج دیواری و رادیاتور شوفاژ یکی از ملزومات زندگی امروزی به شمار می آیند، ولی همین وسیله گرمایشی در صورتی که بهش رسیدگی نشود ممکنه خرج های زیادی رو دستتون بزاره و باعث بوجود آمدن خرابی های زیادی در این دستگاه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پکیج کار، معمولا هم این خرابی ها از شانس بد در اوج سرمای زمستان اتفاق افتاده و مجبور میشیم هر قیمتی تعمیرکار بده سریعا قبول کنیم چون تحمل یه شب موندن تو سرما واقعا سخته.

مهمترین کارهایی که برای جلوگیری از خرابی پکیج و افزایش راندمان آن می تونید انجام دهید 1- استفاده از دستگاه در دمای کمتر از 60 درجه سعی کنید همیشه دمای دستگاه پکیج دیواری را چه در حالت رادیاتورها و چه حالت آب مصرفی همیشه کمتر از 60 درجه تنظیم کنید، این دما بهترین حالت را برای سلامت دستگاه دارد زیرا آب تا دمای 60 درجه هیچ رسوبی را از خود آزاد نمی کند و همین طور که میدانید رسوب آب مهلک ترین دشمن دستگاه پکیج می باشد.

2- فقط در مواقع ضروری و استفاده طولانی شیر آبگرم را باز کنید شاید ندونید ولی دستگاه پکیج علی رقم تصور بقیه که فکر می کنند آب مصرفی و شوفاژ را به صورت همزمان گرم می کند فقط قادر است در آن واحد یا آب مصرفی را گرم کند و یا شوفاژ را و به همین خاطر یکی از سخت ترین کارهایی که پکیج باید انجام دهد تغییر جهت می باشد، مثلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم جهت افزایش راندمان پکیج دیواری

نکات مهم جهت افزایش راندمان پکیج دیواری