مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-16سياسي

دلخوش: مشکلات وزارتخانه را با جزوه فیاضی نمی توان حل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با برنامه ها و صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، - نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات نظام آموزش و پرورش گفت: آیا با جزوه وزیر پیشنهادی می توان این مشکلات را حل کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با برنامه ها و صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: مجلس در جریان رأی اعتماد به وزرا کاملا همراهی کرد و بالاترین رأی تاریخ انقلاب را به وزرا داد.

وی افزود: مجلس شما را از خودش می داند، ما دلمان می سوزد و نمی خواهیم دشمنان خرده بگیرند و دولت را ناکارآمد معرفی کنند، اما شما در معرفی وزیر نه با مجلس مشورت کردید و نه با مجموعه خودتان.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه با این روش مشکلات کشور افزایش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: ما دو میلیون نفر معلم و فرهنگی داریم، روزگاری از آموزش و پرورش وزیر و رییس جمهور بیرون می آمد و امروز هم آموزش و پرورش نیرو های متخصص و علمی بسیاری دارد، ما می خواهیم آدم مقتدری را برای این وزارتخانه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: مشکلات وزارتخانه را با جزوه فیاضی نمی توان حل کرد

دلخوش: مشکلات وزارتخانه را با جزوه فیاضی نمی توان حل کرد