مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-16اجتماعي

اراک سومین شهر آلوده کشور/نیروگاه شازند برای فیلتراسیون اقدامی نکرده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با وجود اینکه اراک سومین شهر آلوده کشور است، نیروگاه شازند نسبت به فیلتراسیون اقدامی نکرده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با وجود اینکه اراک سومین شهر آلوده کشور است، نیروگاه شازند نسبت به فیلتراسیون اقدامی نکرده است.

رضا میرزایی 25 ابانماه 1400 در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا و گرد و غبار استان مرکزی، با اشاره به وضعیت آلودگی هوای اراک در سال جاری و قیاس آن با سال های گذشته، اظهار کرد: در طول سه سال اخیر 15 جلسه کارگروه برگزار شده است که به 79 مصوبه انجامید و از این تعداد مصوبه تاکنون 58 مصوبه اجرایی شده و 21 مصوبه اجرایی نشده است.

وی با اشاره به وجود 11 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان مرکزی که پایش آنلاین صنایع و تحلیل داده های روزانه کیفیت هوا را دنبال می کنند، افزود: در سال جاری اراک 8 روز پاک، 123 روز سالم، 95 روز ناسالم برای گروه های حساس، 13 روز ناسالم برای همه گروه های سنی و یک روز خطرناک را تجربه کرده است که در مجموع تعداد روزهای ناسالم اراک در سال جاری در مقایسه با سال گذشته با رشد 500 درصدی به 109 روز رسیده است.

وی افزود: اراک پس از کرج و اهواز سومین کلانشهر آلوده کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک سومین شهر آلوده کشور/نیروگاه شازند برای فیلتراسیون اقدامی نکرده است

اراک سومین شهر آلوده کشور/نیروگاه شازند برای فیلتراسیون اقدامی نکرده است