مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-16سياسي

رییس جمهور با مجلس برای معرفی «فیاضی» مشورت نکرد


نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه رییس جمهور نه با مجلس و نه با همکاران خود در دولت برای معرفی مسعود فیاضی مشورت نکرده است، گفت: جاده یک طرفه به مقصد نمی رسد.

- ، در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(سه شنبه) با دستور کار بررسی صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش پرورش آغاز شد، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مخالفت با وزیر پیشنهادی اظهار کرد: آقای رییس جمهور! مجلس شما را از خودش می داند و در این شرایط دوست نداریم که دشمنان از دولت خرده بگیرند.

وی گفت: شما نه با مجلس مشورت کرده اید و نه با همکاران خودتان در دولت.

جاده یک طرفه به مقصد نمی رسد.

دلخوش با اشاره به دفاعیه رییس جمهور از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: شما در دفاعیات خود گفتید آقای فیاضی با کتاب و مدرسه آشناست.

آقای رییس جمهور! کشور ما 2 میلیون معلم و فرهنگی دارد که در طول انقلاب از میان آنها رییس جمهور، وزرا و استانداران مختلفی انتخاب شده است.

نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: آقای رییس جمهور! آموزش و پرورش افراد متخصص، علمی و فرهنگی کم ندارد چرا خودتان را اذیت می کنید و موجب می شوید که فرهنگیان از شما برنجند.

وی خطاب به فیاضی گفت: شما چگونه می خواهید رتبه بندی معلمان را اجرا کنید در حالی که آقای میرکاظمی گفت یک پنجم بودجه مورد نیاز را تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با مجلس برای معرفی «فیاضی» مشورت نکرد

رییس جمهور با مجلس برای معرفی «فیاضی» مشورت نکرد