مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-16سياسي

جامعه دانشگاهی در تربیت مدیران کشور نقش آفرینی کند


مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: جامعه دانشگاهی باید اصلی ترین نقش را در تربیت مدیران کشور به شایستگی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها را یادآور شد و افزود: از این بین اولویت ما 5 راهبرد تبیین و تعمیق معارف اسلامی، تقویت نیروهای ارزشی با روحیه انقلابی، تعمیق اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خانواده محوری، ازدواج آسان، توجه به سبک زندگی ایرانی، اسلامی و هویت اسلامی است.

وی با انتقاد از روش مدرک گرایی در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: مسئولیت دانشگاه تربیت دانشجویان و مدیران در تراز انقلاب برای خدمت به نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نباید دانشگاه ها تنها به مباحث آموزشی و ارائه مدرک به دانشجویان اکتفا کنند بلکه رسالت آنها بالاتر از این موضوع است و در کنار رفع نیازهای علمی و تکنولوژی کشور، باید از فضای فراهم شده در کمک به توسعه پایدار کشور از این ظرفیت استفاده کرد.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل بیان کرد: دانشگاه باید حلقه رابط بین دانشجو و متخصصان باشد و بر این باورم ارتباط و تعامل دانشگاه ها با همدیگر حتی به صورت منطقه ای می تواند به تقویت این امر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی در تربیت مدیران کشور نقش آفرینی کند

جامعه دانشگاهی در تربیت مدیران کشور نقش آفرینی کند