مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 23:102021-11-15ورزشي

نمایشگاه فناوری های نرم عرصه نمود پیشران های گام دوم است


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: جوانان فکور و ایده پرداز از پیشران های اصلی انقلاب و نظام در گام دوم به شمار می روند که در نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به وضوح قابل مشاهده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: جوانان فکور و ایده پرداز از پیشران های اصلی انقلاب و نظام در گام دوم به شمار می روند که در نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به وضوح قابل مشاهده است.

علی اکبر سلطانی در حاشیه نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، ضمن قدردانی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برای برپایی این نمایشگاه، به ایسنا گفت: امروز تولید و حمایت از ایده در مباحث فرهنگی در جامعه مغفول مانده است.

او خاطرنشان کرد: تولید، بررسی، جمع بندی و بکارگیری ایده از مسائلی است که چون به آن توجه نشده، موجب شده تا در بحث تهاجم فرهنگی عملا نتوانیم زیرساخت فرهنگی جدی براساس مبانی فکری ملی ایجاد کنیم.

این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه وجود چنین پارک هایی که بر مبانی مشخصی استوار هستند، می تواند کمک کننده باشد، گفت: حمایت جدی از چنین پارک هایی برای گسترش، بکارگیری و معرفی بیشتر به شهروندان در شورای شهر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فناوری های نرم عرصه نمود پیشران های گام دوم است

نمایشگاه فناوری های نرم عرصه نمود پیشران های گام دوم است