مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-15سياسي

ایجاد موزه دفاع مقدس در همه استان ها تا چهار سال آینده


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: پیش بینی شده است تا چهار سال آینده در همه استان های کشور موزه دفاع مقدس ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیرسرتیپ نبی سهرابی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: اتحاد، انسجام ملی، کسب عزت و افتخار از مهم ترین پیام های دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: نشر ارزش های دفاع مقدس در قالب گفتمان سازی و محتوامحور با شیوه های نوین برای نسل جوان از وظایف و اقدامات عملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان سمنان ازجمله بهترین موزه های کشور به لحاظ فضا و آثار است، گفت: برای چیدمان محتوایی این مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیاز به همکاری و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

چاپ بیش از 8 هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس سهرابی فعالیت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه نشر را در دو سال اخیر چشمگیر عنوان کرد و گفت: چاپ بیش از هشت هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس که 14 درصد انتشارات کتاب کشور را شامل می شود، از دیگر فعالیت های این بنیاد برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه دفاع مقدس در همه استان ها تا چهار سال آینده

ایجاد موزه دفاع مقدس در همه استان ها تا چهار سال آینده