مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-15سياسي

وجود بیش از 135 هزار جلد کتاب و منابع مرجع علمی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)


رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: کتابخانه این دانشگاه یکی از مهم ترین کتابخانه های دانشگاهی استان قم در بخش علوم انسانی به شمار می رود که 135 هزار جلد کتاب و منابع مرجع علمی را در خود جای داده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله مریجی  امروز به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی در بازدید از کتابخانه این دانشگاه و دیدار با کتابداران ضمن عرض تبریک روز کتابخوانی و قدردانی از تلاش آنان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از مولفه های اساسی جامعه امروز به شمار می رود و باید بیش از پیش توسط متولیان فرهنگی در این مقوله مهم برنامه ریزی شود.

وی به جایگاه و اهمیت کتابخوانی اشاره و بیان کرد: فعالیت در عرصه کتابداری از ارزش بالایی برخوردار است به طوری که بسیاری از طریق کتاب و کتابخوانی به درجاتی رسیده اند،اما کتابداران خود بی نام نشان هستند.

مریجی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های علمی موجود در کتابخانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) اشاره کرد و گفت: کتابخانه این دانشگاه به عنوان یکی از  کتابخانه های مهم دانشگاهی استان قم در بخش علوم انسانی به شمار می رود و در حال حاضر بیش از 130 هزار جلد کتاب در آن وجود دارد که شامل حدود 60 هزار عنوان کتاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 135 هزار جلد کتاب و منابع مرجع علمی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

وجود بیش از 135 هزار جلد کتاب و منابع مرجع علمی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)