مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-15اقتصادي

بهره برداری از فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال 1401


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر گفت: فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال 1401 تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا قاسمی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر ظهر امروز در نشست تخصصی با مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران که در محل این سازمان در اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال 1401 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

قاسمی با ارائه گزارشی از عملکرد مترو اسلامشهر افزود: پروژه مترو اسلامشهر که به عنوان یک ابر پروژه و یک طرح ملی به همت مدیریت شهری اسلامشهر و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال احداث است، بنابر اظهار نظر کارشناسان امر، یک تجربه خوب و الگوی موفق در بحث احداث مترو در کشور به شمار می رود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قرار است بهره برداری از مترو اسلامشهر پس از احداث تحویل شرکت بهره برداری مترو تهران شود، نشست امروز با مدیران این شرکت برگزار شد تا با تبادل نظر برای الزامات مورد نیاز طرح، تعامل و همکاری بیشتری به وجود آید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر با اشاره به اینکه تاکنون پروژه های مترو ابتدا ساخته و سپس تحویل شرکت بهره برداری می شد، گفت: برگزاری نشست های تخصصی و کاربردی و تعامل فی مابین شرکتهای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال 1401

بهره برداری از فاز نخست مترو اسلامشهر تا پایان سال 1401