مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-15سياسي

شورای شیراز از طراحان المان های مذهبی و فرهنگی حمایت می کند


در شورای ششم این کلانشهر بستر حمایت از طراحان المان های مذهبی و فرهنی فراهم شده است.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: در شورای ششم این کلانشهر بستر حمایت از طراحان المان های مذهبی و فرهنی فراهم شده است.

افسانه خواست خدایی دوشنبه 24 آبان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی به توسعه گردشگری استان به ویژه گردشگری زیارتی شهر شیراز کمک می کند.

او با بیان اینکه هنرمندان زیادی در شیراز داریم که نیاز به حمایت دارند، گفت: امید است بتوانیم در شورای شهر شیراز تا آنجا که در حیطه وظایفمان است، به آنها خدمت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی فارس شرایطی فراهم آورده تا افرادی که در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فعالیت می کنند را گرد هم بیاورد.

خواست خدایی اضافه کرد: پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس می تواند گام بزرگی در راستای توسعه فرهنگی و گردشگری شهر شیراز بردارد.

او با بیان اینکه شیراز، شهر حافظ و سعدی و دارای قابلیت های فرهنگی و مذهبی بی شماری است، به رویکرد شورای ششم در این حوزه اشاره و عنوان کرد: در شورای این کلانشهر تلاش شده تا حمایت های لازم برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شیراز از طراحان المان های مذهبی و فرهنگی حمایت می کند

شورای شیراز از طراحان المان های مذهبی و فرهنگی حمایت می کند