مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-15فرهنگي

اقدامات فناورانه و فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اثرگذار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با بیان اینکه پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی، یک پتانسیل مناسب است، اقدامات جهاددانشگاهی در مسیر حمایت از فعالیت های فناورانه خصوصا در حوزه فرهنگی و صنایع نرم را اثرگذار دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با بیان اینکه پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی، یک پتانسیل مناسب است، اقدامات جهاددانشگاهی در مسیر حمایت از فعالیت های فناورانه خصوصا در حوزه فرهنگی و صنایع نرم را اثرگذار دانست.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دوشنبه 24 آبان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، گفت: مسئولان جهاددانشگاهی فارس اهتمام خوبی برای معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی و صنایع نرم و فرهنگی انجام داده اند و هدف آن هم معرفی و برندسازی کارهای خلاقه هنری و صنایع نرم استان است.

وی با یادآوری اینکه برای نخستین بار است که از پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان بازدید کرده است، گفت: یک پدیده جدید که خصوصا در طراحی المان های شهری به آن نیاز داریم، در این پارک عرضه و معرفی شده که می توان از آن در شورایی که جدیدا برای طراحی و اجرای المان ها ایجاد شده است، از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فناورانه و فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اثرگذار است

اقدامات فناورانه و فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اثرگذار است