مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-15اجتماعي

رونمایی از چهار جلد آخر مجموعه فرهنگنامه بزرگ شهروندی در اصفهان


بیش از 80 عنوان برنامه ویژه هفته کتابخوانی در اصفهان برگزار می شود که رونمایی از چهار جلد آخر «فرهنگنامه بزرگ شهروندی» و توزیع هزار جلد کتاب بین مدارس شهر اصفهان از آن جمله است.

- ، بیش از 80 عنوان برنامه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در اصفهان برگزار می شود که آیین اختتامیه تألیف و تدوین مجموعه فرهنگنامه بزرگ شهروندی و رونمایی از چهار جلد آخر آن و توزیع هزار جلد کتاب بین مدارس شهر اصفهان از آن جمله است.

آیین رونمایی از مجموعه کتاب کنشگری شهروندی (21 جلد)، چاپ و توزیع 70 هزار کتاب (کلاس شهر) سبک زندگی و آداب شهروندی ویژه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی و چاپ و توزیع 30000 جلد کتاب کار کلاس شهر (آموزش مهارتهای شهروندی) ویژه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی از جمله دیگر برنامه هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

برنامه هایی با عناوینی شامل اجرای موسیقی دو نوازی، یک دقیقه یک کتاب یک مسابقه، رونمایی از کتاب زیر آسمان اصفهان، کارگاه آموزشی روش های ترویج مطالعه ویژه کتابداران، جشن هفته کتاب، ارائه 15 عدد موشن ترویج فرهنگ مطالعه، ارائه دو کلیپ کارتون (دیرین دیرین) با موضوع طرح های ترویج مطالعه، تبلیغات شهری طرح های ترویج مطالعه، باشگاه مبادله کتاب شهروند، رونمایی از تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهار جلد آخر مجموعه فرهنگنامه بزرگ شهروندی در اصفهان

رونمایی از چهار جلد آخر مجموعه فرهنگنامه بزرگ شهروندی در اصفهان