مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-15پزشكي

دستیابی به فن آوری تولید زخم پوش های نوین توسط محققان جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از موفقیت این سازمان در تولید زخم پوش های نوین پس از تلاش های چندساله محققان پژوهشکده فناوری های نوین زخم و ترمیم بافت یارا خبر داد.

- رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از موفقیت این سازمان در تولید زخم پوش های نوین پس از تلاش های چندساله محققان پژوهشکده فناوری های نوین زخم و ترمیم بافت یارا خبر داد.

دکتر مسعود حبیبی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به شش میلیون نفر در ایران مبتلا به دیابت اند که تا 10 سال آینده این رقم به بیش از 9 میلیون نفر خواهد رسید به ایسنا گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، سالانه بیش از 4 درصد از این بیماران به زخم دیابتی مبتلا می شوند.

وی افزود: میانگین هزینه درمان برای افراد مبتلا به زخم پای دیابتی غیرحاد در سال 99 بین چهار تا پنج میلیون تومان ارزیابی شده است و با توجه به تعداد زیاد مبتلایان سالی 1200 میلیارد تومان هزینه به بخش سلامت تحمیل می کند که بخشی از این هزینه ها صرف تهیه پانسمان مناسب درمان این نوع زخم ها می شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تاکید بر اثرگذاری بیشتر پانسمان های نوین نسبت به پانسمان های سنتی در بهبود زخم گفت: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با همکاری سایر واحدهای فناور جهاد دانشگاهی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به فن آوری تولید زخم پوش های نوین توسط محققان جهاد دانشگاهی

دستیابی به فن آوری تولید زخم پوش های نوین توسط محققان جهاد دانشگاهی