مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-15سياسي

تدارک 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل


فرماندار شهرستان اردبیل از تدارک 300 برنامه برای اجرا در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیادگار بزرگ و درخشان امام راحل، مظهر اقتدار ملی، نمایشگاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های سالروز شکست حصر سوسنگرد و هفته بسیج در اردبیل تصریح کرد: در روز 26 آبان ماه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه های بهداشتی برگزار می شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه بسیج در دفاع از کشور و کیان ایران اسلامی از اولین روزهای تشکیل تاکنون و در تمامی برهه های حساس کشور با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی وارد عمل شده است، گفت: اگر بسیج در ابتدای تأسیس اهداف مشخصی را دنبال می کرد امروز آن اهداف گسترش یافته و شاهد آن هستیم که با اقتدار علمی و توانایی های فراوان در جهان نام آور شده است.

امامی یگانه از تدارک 30 عنوان برنامه با 300 اجرا در سطح شهرستان اردبیل با محوریت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم از 29 آبان تا 5 آذر خبر داد.

وی به مهمترین برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل

تدارک 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل