مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-15اقتصادي

دام های مولد در راه کشتارگاه/ تبدیل شدن دامداری ها به سالن پرورش طیور


مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با اعلام اینکه امروز نباید از اینکه قیمت گوشت قرمز درصد زیادی افزایش نیافته خوشحال باشیم، گفت: به دلیل مشکلات در تامین نهاده ها و داروها هزینه سربار زیادی به دامداران تحمیل شده و مجبور به فروش دام های مولد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها مشکلات کم بارشی و تاثیر دل خوردند اکنون راهی کشتارگاه ها کنند که ادامه این روند صدمات جبران پذیری را به بخش دامداری استان وارد خواهد کرد.

شاید این روزها متوجه نشویم که ادامه این روند چه مشکلاتی را برای ما رقم خواهد زد اما همین روزهایی که مصرف گوشت قرمز در سبد خانوار بوده و دامداران هنوز در این مسیر تولید هستند را باید قدر بدانیم؛ پس بهتر است تا خیلی دیر نشده و کار از کار نگذشته در این زمینه تدبیر جدی صورت گیرد.

اللهیار ولی زاده مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران درباره وضعیت دامپروری در استان و نگرانی های آنان در گفت وگو با فارس با اشاره به شرایط متفاوت دامداری در استان مازندران از سایر استان های کشور، اظهار کرد: بیش از 50 درصد زندگی مردم در استان به دامداری بستگی دارد.

وی با اشاره به نگرانی مهم دامداران استان مازندران، گفت: بیش از 50 درصد دام مولد استان راهی کشتارگاه می شوند؛ دام های مولدی که پس از چندین سال تلاش به این مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام های مولد در راه کشتارگاه/ تبدیل شدن دامداری ها به سالن پرورش طیور

دام های مولد در راه کشتارگاه/ تبدیل شدن دامداری ها به سالن پرورش طیور