مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-15سياسي

مشکلات شهروندان تبریزی در مساجد محلات بررسی و رفع می شود


رییس شورای اسلامی شهر تبریز از انجام دیدارهای مردمی در مساجد محلات به صورت هفتگی خبر داد و گفت: در این بازدیدها مشکلات شهروندان و محلات از نزدیک بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز از انجام دیدارهای مردمی در مساجد محلات به صورت هفتگی خبر داد و گفت: در این بازدیدها مشکلات شهروندان و محلات از نزدیک بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

حجت الاسلام رسول برگی با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما هرچه داریم از برکت وجود این مردم است، اما گاهی مشکلاتی دارند که نیاز به مراجعه به شهرداری نیست و ما خودمان در محلات حضور می یابیم تا از نزدیک و به شکل ملموس به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: در این بازدیدها شهردار محترم منطقه نیز حضور می یابد تا همانجا نسبت به رفع مشکلات مطروحه دستورات لازم صادر شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: این حضور در محلات، همان طرح تکریم ارباب رجوع است که بر اساس آن، ما حتی به مردم زحمت نمی دهیم که به شهرداری مراجعه کنند، بلکه ما به محلات آنها می رویم تا مشکلات آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: بر این اساس، شب گذشته به همراه دکتر امجدی شهردار منطقه 4 و معاونان خدمات، مالی اقتصادی، شهرسازی، عمرانی و حراست این منطقه در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهروندان تبریزی در مساجد محلات بررسی و رفع می شود

مشکلات شهروندان تبریزی در مساجد محلات بررسی و رفع می شود