مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-15پزشكي

انجام نخستین جراحی تومور مغزی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر از انجام نخستین جراحی تومور نخاعی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر خبرداد.

- انجام نخستین جراحی تومور مغزی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر ایسنا/اردبیل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر از انجام نخستین جراحی تومور نخاعی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر خبرداد.

دکتر ایماشی 24 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین عمل جراجی تومور مغزی در مشگین شهر اظهار کرد: این عمل جراحی تومور که به مدت سه ساعت به طول انجامید پس از جدا شدن از تمام ریشه های عصبی به طور کامل خارج و بیمار بعد از اتمام مراحل درمانی با حال عمومی خوب از این بیمارستان ترخیص شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر اضافه کرد: حساسیت این عمل به گونه ای بود که این جراحی باید زیر میکروسکوپ انجام می شد و تمام ریشه های عصبی بدون آسیب از تومور جدا می شد که خوشبختانه با امکانات موجود در بیمارستان مشگین شهر توانستیم از عهده این عمل بخوبی بربیایم.

ایماشی در خصوص نحوه عمل جراجی نیز یادآور شد: به خاطر اینکه این تومور در داخل پرده نخاع بیمار رشد کرده و به ریشه های عصبی چسبندگی داشت عمل از حساسیت بسیاری برخوردار بود امیدوارم این عمل موفقیت آمیز زمینه ای برای رشد زیرساخت های درمانی و بهداشت شهرستان مشگین شهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نخستین جراحی تومور مغزی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر

انجام نخستین جراحی تومور مغزی در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر