مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-15اقتصادي

افتتاح 2 ورودی جدید در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه


مجری خط 7 مترو تهران از افتتاح 2 ورودی جدید در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران اظهارداشت:بعد از افتتاح مردمی و بدون مراسم رسمی ورودی دوم ایستگاه بعثت در خط 6 مترو تهران که چهارشنبه هفته گذشته محقق شد، حالا نوبت به بهره برداری از 2 ورودی جدید در ایستگاه های افتتاح شده خط 7 رسیده تا در اختیار مردم قرار گیرد که شامل ورودی شرقی ایستگاه رودکی و ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه است.

وی افزود: خط 7 مترو پایتخت با بهره برداری از 6 ایستگاه دیگر تکمیل خواهد شد که افتتاحیه بعدی، مربوط به ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی می شود.

 یوسفی بیان داشت: اما در کنار افتتاح ایستگاه های جدید، تکمیل ورودی های دوم ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز مد نظر قرار دارد بطوریکه طی 4 سال گذشته 14 ورودی جدید (با احتساب افتتاحیه پیش رو) در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مجری خط 7 با اشاره به ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه گفت: 3 سال پیش ورودی غربی ایستگاه رودکی در محدوده منطقه 10 به بهره برداری رسید و حالا ورودی شرقی ابن ایستگاه که در محدوده منطقه 11 واقع شده است، با 6 رشته پله برقی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 ورودی جدید در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه

افتتاح 2 ورودی جدید در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه