مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-15اقتصادي

رسیدگی به برخی بدهی های آذرآب نیازمند تصمیم سران سه قوه است


معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برای رسیدگی به موضوع بدهی های شرکت آذرآب باید تصمیم سران سه قوه را داشته باشیم.

- ایسنا/مرکزی معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برای رسیدگی به موضوع بدهی های شرکت آذرآب باید تصمیم سران سه قوه را داشته باشیم.

علی حسین رعیتی فرد 24 آذرماه در جریان بازدید از شرکت آذرآب و نشست با مدیریت و اعضای شورای کار این شرکت، با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر و حمایت دولت برای برداشتن موانع از پیش پای چرخ تولید جهت تامین نیاز کشور و حتی حضور در عرصه صادرات اظهار کرد: این شرکت ها دارای کارگران ماهری هستند که می توانند در کنار تامین خدمات مهندسی داخل و نیاز صنایع کشور، در کشورهای همسایه نیز اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دغدغه جامعه کارگری را درک می کند، گفت: این سازمان برای پرداخت بیمه و .

باید درآمد داشته باشد، اما تلاش می کنیم تا مشکلات حل شود و حتی در بحث بازداشت سند ملکی این شرکت که ارزشی حدود 130 میلیارد تومان دارد اقداماتی انجام گیرد تا بتواند در زمینه دریافت ضمانت نامه های بانکی اقدام کند.

رعیتی فرد با اشاره به ظرفیت این کارخانه، توان نیروی انسانی و تجهیزات، گفت: در عرصه تولید و اقتصاد، رقابت حرف اول را می زند، مسلما در کشورهای دیگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به برخی بدهی های آذرآب نیازمند تصمیم سران سه قوه است

رسیدگی به برخی بدهی های آذرآب نیازمند تصمیم سران سه قوه است