مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-15ورزشي

صدور دستورات لازم برای رسیدگی به زلزله زدگان از سوی معاون اول رییس جمهور


معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و آسیب دیده استان هرمزگان، دستورات لازم برای رسیدگی به زلزله زدگان را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سفر کرد.

  معاون اول رییس جمهور پس از ورود به بندرعباس، از مناطق زلزله زده گیشان و آب شیرین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به منازل مسکونی مردم و زیرساخت ها قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در ورزشگاه شهدای خلیج فارس بندرعباس از روند اسکان اضطراری مردم در این ورزشگاه بازدید کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده، صمیمانه با آنان به گفت و گو پرداخت و پای درد و دلشان نشست که این بازدیدها تا ساعت 4 بامداد امروز به طول انجامید.

معاون اول رییس جمهور همچنین به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضوردر بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ضمن عیادت از آسیب دیدگان، دستورات لازم را برای رسیدگی فوری به مردم زلزله زده صادر کرد.

ماون اول رییس جمهور ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و آسیب دیده استان هرمزگان، دستورات لازم برای رسیدگی به زلزله زدگان را صادر کرد.

گفتنی است معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از لحظه ای که رییس جمهور از وقوع زلزله مطلع شدند دستورات متعددی را به دستگاه های مختلف دادند و از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستورات لازم برای رسیدگی به زلزله زدگان از سوی معاون اول رییس جمهور

صدور دستورات لازم برای رسیدگی به زلزله زدگان از سوی معاون اول رییس جمهور