مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-15فرهنگي

500 عکس از شهدای شهرضا به تصاویر رنگی تبدیل شد/چاپ کتاب نبرد نابرابر


مدیر انتشارات کتیبه ماندگار شهرضا گفت: حدود 500 عکس از شهدای شهرستان به تصاویر رنگی تبدیل شدند که بخشی از آنها شهدای شهرهای شهرضا، منظریه، - اظهار داشت: از بین 500 عکس رنگی حدود 51 عکس از آنها مربوط به عملیات فتح المبین است که این کار با هدف ماندگاری عکس های شهدای عزیزمان علاوه بر جاودانگی زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

وی با اشاره به هدف تبدیل تصاویر سیاه و سفید برای عملیات فتح المبین، افزود: این کار در راستای چاپ کتابی با عنوان نبرد نابرابر، با نویسندگی فهیمه قبادی و همکاری مرتضی صدری انجام شده است.

مدیر انتشارات کتیبه ماندگار با اشاره به موضوع کتاب نبرد نابرابر، افزود: این کتاب در مورد خاطرات رزمندگان در عملیات فتح المبین است، حدود یک سال است که در پروسه انتشارات ما قرار دارد و در مراحل پایانی اعطای مجوز به سر می برد، از پنج فصل تشکیل شده است و این کتاب یکی از فصل ها مربوط به تصاویر شهدای این عملیات است.

وی بیان کرد: آرشیو عکس ها از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به ما ارائه شده که تقریباً حدود 90 درصد آرشیو، عکس های سیاه و سفید و با کیفیت بسیار پایین بودند بنابر این برای اینکه در چاپ کتاب عکس های با کیفیتی داشته باشیم عکس ها را از سیاه و سفید به رنگی تبدیل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 عکس از شهدای شهرضا به تصاویر رنگی تبدیل شد/چاپ کتاب نبرد نابرابر

500 عکس از شهدای شهرضا به تصاویر رنگی تبدیل شد/چاپ کتاب نبرد نابرابر