مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-15اقتصادي

قاچاقچی شیرخشک در ایرانشهر نقره داغ شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی قاچاقچی 25 تن شیرخشک صنعتی را به پرداخت 7 میلیارد و 105 میلیون و 820 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حیدر میرزایی امروز در جمع خبرنگاران  بیان کرد: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مامورین  انتظامی مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر در حین کنترل تردد ها به یک دستگاه خودروی اسکانیا چادر دار مشکوک می شوند.

 وی افزود: در همین راستا مأمورین خودرو را متوقف و در بازرسی های به عمل آمده  مقدار 25 تن شیر خشک صنعتی بدون مجوز قانونی از بار خودرو کشف شد.

 میرزایی بیان کرد: پس از توقیف خودرو و تحویل محموله کشف شده به اموال تملیکی متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شعبه صالح به پرونده با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا رامحرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضد شیرخشک های کشف شده به نفع دولت به میزان 7 میلیارد و 105 میلیون و 820 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی شیرخشک در ایرانشهر نقره داغ شد

قاچاقچی شیرخشک در ایرانشهر نقره داغ شد