مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-14ورزشي

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب والیبال شهرداری گنبدکاووس شد


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در خانه تیم والیبال فولاد سیرجان، قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر ایران را زمین گیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر والیبال ایران که روز یکشنبه 23 آبان ماه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس توانست در سالن المپیک این شهر مدافع عنوان قهرمانی را نیز با شکست بدرقه کند.

شهرداری چی های گنبدی که در بازی قبل مقابل مهمان قدرتمند خود پیکان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند، در این بازی نیز توانست تیم خوب والیبال فولاد سیرجان ایرانیان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس شاگردان عظیم جزیده در این بازی با عملکرد خوب خود توانستند و به ترتیب ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر21، 27 بر25 و 25 بر23 به نفع خود به پایان رساندند و ست دوم را نیز با نتیجه 25 بر21 به مهمان خود واگذار کردند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با کسب این پیروزی با دو پله صعود در جدول در رده هشتم جدول قرار گرفتند، شاگردان سعید رضایی در تیم والیبال فولاد سیرجان نیز با قبول این شکست سه پله در جدول سقوط کرده و به رده یازدهم جدول چهارده تیمی رقابت ها رسیدند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس   یونس قلیچ نیازی در پیروزی تیم والیبال شهرداری گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب والیبال شهرداری گنبدکاووس شد

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب والیبال شهرداری گنبدکاووس شد