مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-14سياسي

مخالفت مجلس با تقاضای دولت؛ لایحه حذف ارز ترجیحی متوقف شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت لایحه حذف ارز ترجیحی مخالفت کردند؛ این نخستین تقاضای دو فوریت دولت سیزدهم از مجلس یازدهم است که با مانع پارلمان مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چهارشنبه هفته گذشته (19 آبان) حجت السلام و المسلمین ابراهیم رییسی رییس جمهوری در نامه ای به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی لایحه تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب پذیر را به مجلس با قید دو فوریت ارائه کرد.

لایحه ای که قبل از مطرح شدن آن در صحن علنی، با حواشی متعددی همراه بود؛ از مخالفت نمایندگان در قالب تذکرات متعدد و مصاحبه با رسانه ها درباره تبعات حذف ارز 4200 تومانی تا انتشار اخباری در برخی از رسانه ها و فضای مجازی درباره پس گرفتن این لایحه.

در واکنش به این حواشی روز گذشته سید نظام موسوی سخنگوی هیات رییسه گفت که دولت فعلا درخواستی برای استرداد لایحه حذف ارز ترجیحی از مجلس نداشته است.

در نیمه دستور کاری امروز صحن علنی، به یک مرتبه بررسی تقاضای دو فوریت لایحه حذف ارز ترجیحی یا همان لایحه تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب پذیر در دستور مجلس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با تقاضای دولت؛ لایحه حذف ارز ترجیحی متوقف شد

مخالفت مجلس با تقاضای دولت؛ لایحه حذف ارز ترجیحی متوقف شد