مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-14سياسي

نامه عباس سلیمی نمین به محسن هاشمی در مورد تخریب آیت الله هاشمی


عباس سلیمی نمین خطاب به محسن هاشمی نوشت: جناب آقای محسن هاشمی! ای کاش فرازهای توهین تلقی شده که ضرورت یافته نامه ای به ریاست رسانه ملی مرقوم دارید را مشخص می ساختید تا افکار عمومی نسبت به میزان سعه صدر خانواده آقای هاشمی و چگونگی مبادی آداب بودن سخن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن نامه جدید عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، به محسن هاشمی رفسنجانی که نسخه ای از آن در اختیار جماران قرار گرفته است، بدین شرح است: جناب آقای محسن هاشمی با سلام رؤیت نامه گلایه آمیزتان به ریاست جدید رسانه ملی برایم تأسف برانگیز بود، زیرا اظهارات مرا نمونه ای از مصداق توهین و تخریب در دور جدید مدیریت صداوسیما ذکر نموده و نوشته اید: در آغاز مسئولیت جناب عالی نیز در برخی برنامه های رسانه ملی این روند تداوم یافته است که به طور نمونه می توان به برنامه دست خط شبکه پنجم سیما در مورخ 14 آبان اشاره کرد که عبارت های توهین آمیز و مطالب خلاف واقع به آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت داده شد.

جناب آقای محسن هاشمی! ای کاش فرازهای توهین تلقی شده که ضرورت یافته نامه ای به ریاست رسانه ملی مرقوم دارید را مشخص می ساختید تا افکار عمومی نسبت به میزان سعه صدر خانواده آقای هاشمی و چگونگی مبادی آداب بودن سخن و قلم بنده به قضاوت بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عباس سلیمی نمین به محسن هاشمی در مورد تخریب آیت الله هاشمی

نامه عباس سلیمی نمین به محسن هاشمی در مورد تخریب آیت الله هاشمی