مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-14سياسي

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد


ویژه برنامه سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان رضوی، همزمان با هشتم ربیع الثانی مقارن با سالروز فرخنده میلاد با سعادت یازدهمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با حضور جمعی از زائران و مجاوران حریم قدسی رضوی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار به بیان ابعاد شخصیتی حضرت امام حسن عسکری(ع) پرداخت و گفت: این امام همام نیز مانند سایر ائمه معصومین(ع) در طول دوران زندگی خود، هدایت و ارشاد مردم را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه مساله هدایت و قرار گرفتن انسان در مسیر رشد و کمال در فرهنگ قرآنی و اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: ما در طول شبانه روز در نمازهای واجب از خداوند هدایت و قرار گرفتن در صراط مستقیم را طلب می کنیم.

  این کارشناس مذهبی افزود: پیامبران الهی از آدم تا خاتم همه برای هدایت بشر مبعوث شده اند و هر کدام از آنها با بشارت و انذار و با کتاب و شریعتی که آوردند مردم را به سوی صراط مستقیم هدایت می کردند و بعد از آنها نیز این رسالت خطیر بر عهده ائمه معصومین(ع) گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد