مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-14اقتصادي

وجود ابزارهای حمایتی برای صادرات دانش بنیانها در صندوق نوآوری


رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:ابزارهای حمایتی برای صادرات محصولات دانش بنیان در این صندوق تعریف شده است.

- ، علی وحدت امروز در رویداد یکشنبه های صادراتی پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از کشور کنیا که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در صندوق توسعه صادرات دانش بنیان ها ابزارهای حمایتی برای شرکتها را در راستای صادرات را پیاده سازی کردیم.

رییس هیئت عامل صندوق نواوری و شکوفایی با بیان اینکه در حال حاضر صندوق پژوهش و فناوری تخصصی صادرات در کشور راه اندازی شده است، گفت: ما از سازمان توسعه تجارت و صندوق پژوهش و فناوری صادرات خواستاریم که چند ابزار حمایتی در زمینه صادرات دانش بنیان، تعریف و به زودی اجرایی کند.

همچنین سیاوش ملکی فر در ادامه گفت: بسته خدمات صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در قالب 3 دسته توانمندسازی صادراتی ، شبکه سازی صادراتی و تامین مالی صادراتی در نظر گرفته شده است.

در بسته توانمدسازی صادراتی آموزش و مشاوره صادراتی، استانداردها و مجوزهای تخصصی و صادراتی و حفاظت از مالکیت فکری دیده شده است.

ملکی فر ادامه داد: در حوزه آموزش و مشاوره درصندوق به طور میانگین هر 3 ماه بالغ بر 100 تا 150 دوره آموزشی برگزار شده که شرکت های دانش بنیان می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ابزارهای حمایتی برای صادرات دانش بنیانها در صندوق نوآوری

وجود ابزارهای حمایتی برای صادرات دانش بنیانها در صندوق نوآوری