مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-14سياسي

برگزاری 80 برنامه ویژه بزرگداشت هفته کتاب در فسا


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با اشاره به پیش بینی برگزاری 80 برنامه ویژه بزرگداشت هفته کتاب در این شهرستان، این برنامه ها را تشریح کردو - محمدحسین فیروزی یکشنبه 23 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب که با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم برگزار می شود، گفت: 24 تا 26 آبان فراخوان عضویت رایگان کتابخانه های عمومی و طرح بخشودگی جرائم دیرکرد از 22 آبان تا 1 آذر در تمامی کتابخانه ها اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه های متعددی تدارک دیده شده است و در تلاش هستیم با رعایت پرتکل های بهداشتی، 80 برنامه فرهنگی و ترویجی در هفته کتاب به میزبانی 10 کتابخانه عمومی و مشارکتی برگزار شود؛ از این موارد 10 نشست کتابخوان، 3 مسابقه فرهنگی، 14 رونمایی و نقد کتاب، 12 کارگاه فرهنگی آموزشی، 14 نشست جمع خوانی و قصه گویی، 13 بازدید از کتابخانه و .

در کتابخانه ها برگزار می شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا همچنین گفت: برنامه های مجازی در قالب 12 کارگاه و نشست با موضوعاتی مانند خوانش مثنوی ، چگونه در دوران کرونا موفق باشیم؟ ، هنر نویسندگی برای کودکان و نوجوانان ، مدیریت چالش های زندگی ، روش های ساده برای افزایش سرعت مطالعه ، معرفی کتاب خرده عادت ها ، نقد و بررسی روایت شناسی حکایت های مثنوی ، معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 80 برنامه ویژه بزرگداشت هفته کتاب در فسا

برگزاری 80 برنامه ویژه بزرگداشت هفته کتاب در فسا