مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-14بين الملل

شیخ دعموش: هدف ریاض تضعیف مقاومت و مطیع کردن لبنان در برابر ریاض است


نایب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان با اشاره به اینکه در گذشته نیز نمایندگان پارلمان آمریکا از جنگ یمن انتقاد کرده بودند، گفت که عربستان سعودی جرأت مقابله با آمریکا را نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله ، شیخ دعموش تصریح کرد که هدف اصلی از این اقدامات عربستان سعودی، محاصره مقاومت و حزب الله، تغییر معادلات سیاسی داخلی و ایجاد یک واقعیت سیاسی جدید است تا به این ترتیب مقاومت را تضعیف کرده و لبنان را به مطیع کامل خواسته های عربستان تبدیل کند.

وی تأکید کرد که جنگ علیه مقاومت در لبنان شکست خورده است و ما به آن هایی که به دنبال تضعیف مقاومت هستند، توصیه می کنیم که ناامید شده و دست از این کار بردارند چرا که مقاومت در لبنان پایدار و ریشه دار است و هیچ کس نمی تواند آن را لغو یا ایفای نقش آن در حمایت از لبنان را محدود کند.

اخیرا مصاحبه ای از قرداحی در رسانه های لبنانی منتشر شد که مربوط به پیش از انتصاب وی در منصب وزارت است و وی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره تحولات جاری در یمن می گوید که تجاوز وحشیانه به یمن باید متوقف شود.

آن چه که یمنی ها انجام می دهند، حقوق قانونی آن ها در دفاع از خود است و من پایداری مردم یمن در قبال این تجاوز را ارج می نهم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ دعموش: هدف ریاض تضعیف مقاومت و مطیع کردن لبنان در برابر ریاض است

شیخ دعموش: هدف ریاض تضعیف مقاومت و مطیع کردن لبنان در برابر ریاض است