مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-14اجتماعي

تحصیل 2800 دانش آموز طیف اتیسم در مدارس خاص اتیسم


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تحصیل 2800 دانش آموز طیف اتیسم در 58 مدرسه خاص اتیسم و 400 کلاس ضمیمه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید جواد حسینی در این نشست مجازی با بیان اینکه در نظام های تعلیم تربیت دنیا حساسیت ویژه ای بر روی آموزش وپرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه وجود دارد، گفت: نظام تعلیم و تربیتی موفق تر است که آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه آن موفق عمل کند.

وی افزود: تعلیم و تربیت استثنایی پیشرو نظام تعلیم و تربیت است و بسیاری از طرح ها و ایده های نو در آموزش و پرورش استثنایی اجرایی می شود.

حسینی با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی در راستای عدالت آموزشی و ایجاد امکانات برابر تحصیلی برای تمام دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان استثنایی ایجاد شده است، گفت: مخاطبین و فراگیران این سازمان کسانی هستند که 5 تا ده برابر زحمت، وقت، تخصص و هزینه بیشتری را طلب می کنند.

حسینی با بیان اینکه سازمان آموزش وپرورش استثنایی همه مأموریت های وزارت آموزش وپرورش را در خود دارد و این سازمان مینیاتوری از همه فعالیت ها و خدمات وزارت آموزش وپرورش است، اظهار کرد: علاوه بر این، آموزش وپرورش استثنایی در چهار ماموریت شامل طرح سنجش سلامت نوآموزان، مراکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری، طرح آموزش دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2800 دانش آموز طیف اتیسم در مدارس خاص اتیسم

تحصیل 2800 دانش آموز طیف اتیسم در مدارس خاص اتیسم