مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-14اجتماعي

مجوزی برای مالچ پاشی نداده ایم


سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور گفت: طی امسال؛ مجوزی برای مالچ پاشی به سازمان جنگل ها داده نشده است.

- حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1399 اعتباری برای مالچ پاشی در اختیار سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری قرار گرفت و قرار شد از سازمان محیط زیست نیز مجوز گرفته شود، اما مالچ پاشی انجام نشد.

وی افزود: در نتیجه این اعتبار باقی ماند و هزینه نشد و در نهایت ستاد ملی مقابله با گردوغبار در سازمان حفاظت محیط زیست توافق کرد در سطح بسیار محدود بین یزد و طبس که امکان کار بیولوژیک وجود ندارد و حرکت ماسه های روان زیاد است انجام شود.

سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور افزود: بعد از آن هیچ مجوزی امسال به سازمان جنگل ها داده نشده و فعلاً هم برنامه ای برای این کار نداریم، تصمیم گیری نهایی که اتفاق خواهد افتاد در ستاد مقابله با گردوغبار خواهد بود؛ تاکنون سازمان محیط زیست مجوزی نداده و فکر نمی کنم برای مالچ های نفتی هم مجوزی بدهد.

اکبری با بیان اینکه امسال مجوزی برای مالچ پاشی به سازمان جنگل ها داده نشده است، تصریح کرد: به دلیل توسعه سدسازی و طرح های اشتباه انتقال آب بین حوضه ای و استقرار مدیریت نشده صنایع؛ روند بیابانی شدن ایران را سرعت بخشیده ایم و از سوی دیگر انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزی برای مالچ پاشی نداده ایم

مجوزی برای مالچ پاشی نداده ایم