مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-14اقتصادي

تغییر روند معاملات بورس در انتظار 7 عامل تاثیرگذار


جلوگیری از قیمت گذاری دستوری، اصلاح دامنه نوسان، عدم افزایش نرخ بهره بانکی، تکلیف نرخ خوراک پتروشیمی، نرخ ارز، وضعیت صادرات غیر نفتی و سرنوشت ارز 4200 تومانی از دغدغه های اصلی فعالان بازار سرمایه به شمار می رود که رفع آنها بر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مهدی حاجی غلام سریزدی به نوسان ایجاد شده در معاملات اخیر بورس اشاره کرد و افزود: اکنون اهمیت بازار سرمایه با بیش از 50 میلیون سهامدار برکسی پوشیده نیست و طرح موضوعات بازار سرمایه در سطوح عالی نظام و همچنین تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی بیانگر جایگاه مهم و تأثیر گذار بورس در اقتصاد و جامعه است.

وی به طرح تحقیق و تفحص مجلس از سازمان بورس اشاره کرد و گفت: تحقیق و تفحص از حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما به نظر می ­رسد در مقطع پر ابهام کنونی، طرح این مباحث ضمن مخدوش کردن آرامش ایجاد شده در بازار، باعث افزایش ریسک و نوسانات بازار شود و به دنبال چنین اقدامی دردی از سهامداران خرد دوا نخواهد شد.

حاجی غلام سریزدی با تاکید بر اینکه طی چند روز اخیر اقدامات مناسبی در جهت بازگشت اعتماد به بازار و رونق معاملات بورس انجام شده است، اظهار داشت: به منظور حمایت از بازار سرمایه، جلسات و نشست های مهمی با فعالین اقتصادی و بازیگران حقوقی بازار تشکیل شد که نتیجه آن در رشد شاخص و افزایش ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روند معاملات بورس در انتظار 7 عامل تاثیرگذار

تغییر روند معاملات بورس در انتظار 7 عامل تاثیرگذار