مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-14اقتصادي

راهنمایی خرید الکتروموتور ترمزدار جهت خرید از مرکز صنعت


الکتروموتورترمز دار، وسیله است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی مبدل می سازد.

به طور کلی هنگامی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته، تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرار بگیرد، - الکتروموتورترمز دار، وسیله است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی مبدل می سازد.

به طور کلی هنگامی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته، تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرار بگیرد، نیرویی از طرف آن میدان مغناطیسی به روی آن هادی حامل جریان وارد می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرکز صنعت، الکتروموتور ترمزدار با این قابلیت که می توان استارت و استاپ آن را در زمان دلخواه تعیین کرد بسیار پر کاربرد است و الکتروموتور ترمزدار که در بالابر ها، انواع آسانسور، و کاربردهایی از این دست استفاده می شود.

استفاده از این الکتروموتور برای پله های برقی، فرودگاه و بالابر ساختمانی از جمله پر مصرف ترین انواع الکتروموتور ترمزدار هستند که در صنایع خانگی موتور تکفاز ترمز دار استفاده دارد و بالابرها و در صنایع معدنی و صنایع بزرگ نیز از موتورهای سه فاز ترمز دار استفاده می شود که عموما با ترمز مغناطیسی و توسط مگنت راه اندازی و استفاده می شود.

موتورهای ترمزدار ابزار کند کردن و متوقف کردن ابزار در حال کار را به طور موثر و ایمن در یک بازه زمانی خیلی کوتاه فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایی خرید الکتروموتور ترمزدار جهت خرید از مرکز صنعت

راهنمایی خرید الکتروموتور ترمزدار جهت خرید از مرکز صنعت