مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-14اقتصادي

زباله گردی 292 نفر با روش های مختلف در بیرجند/ اجرای طرح تفکیک از مبدا


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت:292 زباله گرد در بیرجند شناسایی شده اند که با روش های مختلف این کار را انجام می دهند.

- ، با اشاره به اینکه زباله گردی پدیده ای است که اختصاص به بیرجند و استان ندارد بلکه در جهان هم وجود دارد اما نوع نگاه به آن و مدیریت آن متفاوت است، اضافه کرد: 263 زباله گرد در گذشته و 19 زباله گرد به تازگی در بیرجند شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 67 مورد با گاری دستی و 88 مورد هم زباله گردی با وانت بار انجام می شود که برای همه آنها پرونده تشکیل شده است.

وی بیان داشت: 3 مجوز به اشخاص با 9 دستگاه برای تفکیک زباله از مبدا داده شده که یکی از آنها شرکت دانش بنیانی است که با دانشگاه بیرجند کار می کند که بعد از مرحله آزمایشی اطلاع رسانی عمومی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی از ساخت سطل های زباله مکانیزه در شهرداری خبر داد و عنوان کرد: فاز اول با استفاده از 30 تا 35 سطل زباله جدید در یکی از خیابان ها بیرجند آغاز خواهد شد تا اگر بازخورد خوبی داشت از آنها در دیگر خیابان های شهر هم استفاده شود.

صدور مجوز برای 38 مرکز خرید و فروش زباله وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی شبکه بهداشت و محیط زیست به مراکز خرید و فروش زباله ها ورود کردیم و برای 38 مورد مجوز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردی 292 نفر با روش های مختلف در بیرجند/ اجرای طرح تفکیک از مبدا

زباله گردی 292 نفر با روش های مختلف در بیرجند/ اجرای طرح تفکیک از مبدا