مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-14اقتصادي

کوچ نخل ها؛ بحران آب یا صادرات به قطر؟


چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در روستای رودفاریاب شهرستان دشتستان برخی در حال بیرون آوردن نخل ها از ریشه و فروش آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

- ایسنا/بوشهر چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در روستای رودفاریاب شهرستان دشتستان برخی در حال بیرون آوردن نخل ها از ریشه و فروش آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

در این ویدیو گفته می شود علت فروش نخل ها کم آبی بوده و اگر همین روال ادامه یابد بسیاری از کشاورزان ناچار به فروش نخل هایشان خواهند بود.

در این راستا و در پاسخ به این سوال که آیا موضوع فروش نخل به کشورهای همسایه صحت دارد یا خیر؟ یک نخلدار اهل روستای رود فاریاب در بخش ارم شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشکل ما در کل کمبود و نبود آب برای آبیاری باغ های روستای رودفاریاب است که به تازگی به وسلیه ویدیویی که از طرف اهالی روستا تهیه شده بود به گوش همه ایران رسید.

خشکسالی و بی توجهی به امر ذخیره سازی آب این روزها را رقم زد ابوالفضل نیکنام تصریح کرد: با توجه به خشکسالی های این چند سال و بی توجهی مسئولان روستای ما دچاربحران آب شده است و ما مجبور هستیم درختان نخل خود را به قیمت یک میلیون و نیم بفروشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ نخل ها؛ بحران آب یا صادرات به قطر؟

کوچ نخل ها؛ بحران آب یا صادرات به قطر؟