مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 20:402021-11-13اجتماعي

«جلاله» در مسیر عبور از محرومیت/ گزارشی از دستاورد یک سفر+تصاویر


در سفر فرماندار دنا و مسئولان تصمیمات خوبی برای رفع محرومیت در منطقه جلاله گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در حوزه دهگاه جلاله عملیات چمن مصنوعی آغاز و پل برآفتاب جلاله به مناقصه رفت.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا به همراه پور خسرو بخشدار پاتاوه، آذرفر مدیر کل امور عشایر استان ،اندرخور مدیر کل آموزش و پرورش عشایر استان، محمد خانی راهداری و صیادی شبکه توزیع نیروی برق از مناطق عشایری روستایی روستاهای دهگاه جلاله بازدید کردند که این بار مسئولان با دستی پر به جلاله رفتند.

در لحظه ورود به این مناطق چشم هر رهگذری به مناطق کوهستانی و صعب العبور خیره می شود که مسیر جاده ارتباطی از نوک کوههای سربه فلک کشیده به عمق دره ها می گذرد که بسیار سخت و خطرناک بوده و عملا ارتباط این روستاها با اولین بارش از سمت شبلیز قطع و مسیر ارتباطی از سمت لردگان که بسیار فاصله دارد شروع می گردد.

فرماندار دنا در حاشیه بازدید از مناطق جلاله گفت: در اولین سفری که چندین ماه گذشته به این مناطق داشتیم عمق محرومیت را احساس کردیم و از همان موقع رایزنی تامین اعتبار و تکمیل زیرسازی و آسفالت شروع شد.

فرماندار دنا گفت: لذت خدمت به مناطق محروم شیرین است و برای همیشه این شیرینی را لمس خواهیم کرد و در همین جا با کمال افتخار اعلام می دارم که زیرسازی جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جلاله» در مسیر عبور از محرومیت/ گزارشی از دستاورد یک سفر+تصاویر

«جلاله» در مسیر عبور از محرومیت/ گزارشی از دستاورد یک سفر+تصاویر