مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-13پزشكي

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در آذربایجان غربی/6شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: 6 شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نگرانی از احتمال افزایش شهرهای قرمز در بین کادر بهداشت و درمان بیشتر شده است.

- محمدامین ولیزاده حسنلویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس بهداشت و درمان بیشتر شده است.

ولیزاده در خصوص علل افزایش تعداد شهرهای قرمز بیان داشت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در کل کشور و متعاقبا در استان ، برودت هوا و نیز رعایت نکردن محدودیت های ترددهای بین استانی و شهرستانی جز عوامل موثردر اافزایش تعداد شهرهای قرمز بودده و از مردم استان درخواست می شود بیش از این پروتکل هایی بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: تنها راه پیشگیری و قطع زنجیره ابتلابه بیماری کرونا  اجتناب از ترددهای غیر ضروری در جامعه، دوری از تجمعات، استفاده از تهویه مناسب در مکان های پرازدحام و واکسیناسیون علیه ویروس کرونا است که در این راستا هر چه سریع تر بایستی مردم اقدام به واکسیناسیون کنند.

ولیزاده در خصوص دز سوم واکسیناسیون اذعان کرد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، در درجه اول کارکنان بهداشت و درمان که در معرض مواجهه با بیماران هستند ، سپس بیماران با نقص سیستم ایمنی و متولدین 1340 به پایین یا افراد 60 سال به بالا برای تزریق دوز سوم واکسن توصیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در آذربایجان غربی/6شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در آذربایجان غربی/6شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد