مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-13سياسي

فعالیت 2 کمیسیون ویژه نماز در سپاه لرستان


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه پاسداران سهم مسئولیت بیشتری در اقامه نماز و صیانت از آن دارند، گفت: دو کمیسیون منزلت نماز و اقامه نماز در سپاه لرستان فعال هستند.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه پاسداران سهم مسئولیت بیشتری در اقامه نماز و صیانت از آن دارند، گفت: دو کمیسیون منزلت نماز و اقامه نماز در سپاه لرستان فعال هستند.

مرتضی کشکولی، امروز، 22 آبان ماه، در نخستین همایش نماز سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: نماز ناهی فحشا و معیار قبولی اعمال است، کمااینکه در بیانی از نبی مکرم اسلام(ص) به جا آورنده نماز اول وقت موجب خشنودی خداست.

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی سهم مسئولیتی در جهت اقامه نماز دارند، ادامه داد: اگر پاسداران از نماز صیانت کرده، عامل به نماز اول وقت بوده و نماز جماعت را مهم بشمارد استحکام شخصیت پاسداری او کامل می شود.

کشکولی با اشاره به اینکه دو کمیسیون اقامه نماز و منزلت نماز در سپاه لرستان فعال است که عمده مصوبات آنان اجرایی می شود، افزود: در سال 97 با شیوع ویروس کرونا، 23 جلسه کمیسیون منزلت نماز برگزار و 114 مصوبه تصویب شد که از این تعداد 110 مصوبه اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 کمیسیون ویژه نماز در سپاه لرستان

فعالیت 2 کمیسیون ویژه نماز در سپاه لرستان