مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-13پزشكي

اثرات روانی پیک ششم جبران ناپذیر خواهد بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: متاسفانه هیچگونه ضمانت اجرایی برای جلوگیری از تردد کرونا مثبت ها وجود ندارد و آنان با گردش در شهر بسیاری از افراد را گرفتار این بیماری می کنند.

- پرویز قزلباش ظهر امروز (22 آبان ماه) در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در فرمانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه عادی انگاری بیماری کرونا اثرات خود را در آینده نزدیک به شکل خطرناکی نشان خواهد داد، اظهار کرد: بیماری کرونا هزینه های سنگینی را به خانواده ها تحمیل کرده و همه ابعاد زندگی را تحت شعاع قرار می دهد و در شرایط فعلی یک خطر بزرگ ما را تهدید می کند و آن غافلگیر شدن برای آغاز پیک ششم در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر پیک جدید کرونا در کشور سهمیگن تر از پیک قبلی بود، تصریح کرد: ولی تعداد بستری بیماران کرونایی در پیک چهارم بسیار بهتر از پیک پنجم بود که این موضوع نیاز به بررسی دارد.

البته به خاطر واکسیناسیون مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا و بستری آنان در استان زنجان کاهش پیدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 200 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند که در صورت تداوم اختصاص تخت به این بیماران، سایر خدمات درمانی دچار مشکل خواهد شد و سلامت مردم به خطر خواهد افتاد، افزود: برای قطع زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات روانی پیک ششم جبران ناپذیر خواهد بود

اثرات روانی پیک ششم جبران ناپذیر خواهد بود