مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-13بين الملل

عصبانیت «انور قرقاش» از افشاگری درباره نقش ابوظبی در کودتای سودان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، اظهارات حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر درباره نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی دیگر در کودتای سودان، - عصبانیت انور قرقاش از افشاگری درباره نقش ابوظبی در کودتای سودان نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر از نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی همچون امارات در کودتای سودان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، اظهارات حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر درباره نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی دیگر در کودتای سودان، واکنش و خشم انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رییس امارات متحده عربی را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه خبری، انور قرقاش بلافاصله پس از اظهارات حمد بن جاسم، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: هنگام خواندن توییت او (حمد بن جاسم) دلم برایش سوخت.

او پس از از دست دادن جایگاهش و تبدیل شدن به صدایی در گذشته که با فتنه ها و توطئه ها ارتباط دارد، به دنبال نقش آفرینی است.

شیوه رفتاری او ادغام عجیبی از تناقضات است و با وجود همه جاه و مالی که دارد، از نعمت حکمت بی بهره است و سخن او فقط پژواکی است که به زور شنیده می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت «انور قرقاش» از افشاگری درباره نقش ابوظبی در کودتای سودان

عصبانیت «انور قرقاش» از افشاگری درباره نقش ابوظبی در کودتای سودان