مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-13سياسي

25 عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به کشور رومانی اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، صالحی عمران در این خصوص بیان داشت: در راستای بین المللی سازی فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و اجرای تفاهم نامه همکاری های علمی و بین المللی منعقده با دانشگاه پیتشت رومانی طبق توافقات .

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: تحریم های علمی کشور با اعزام بزرگترین گروه از اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور تدریس و گسترش همکاری های علمی و بین المللی به کشور رومانی شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، صالحی عمران در این خصوص بیان داشت: در راستای بین المللی سازی فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و اجرای تفاهم نامه همکاری های علمی و بین المللی منعقده با دانشگاه پیتشت رومانی طبق توافقات به عمل آمده تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه به کشور رومانی اعزام شدند.

وی با اشاره بر اینکه اعزام این گروه در شرایطی صورت پذیرفت که با عنایت به تحریم ها و محدودیت تعاملات بین المللی، شرایط برای همکاری های بین المللی نظیر دعوت از محققان خارجی و همچنین اعزام و اجرای برنامه های مشترک به طور کامل فراهم نیست؛ خاطر نشان کرد: این گروه 25 نفره متشکل از اساتید رشته های کامپیوتر، برق، مکانیک و نانو فناوری در قالب طرح ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به کشور رومانی اعزام شدند

25 عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به کشور رومانی اعزام شدند