مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-13سياسي

فعال سازی شوراهای حل اختلاف تخصصی رسانه و مطبوعات آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تاسیس و فعالیت شوراهای تخصصی جزو اولویت های دستگاه قضایی است، گفت: شورا باید به صورت تخصصی در بین صنوف مستقر شوند تا ضمن پذیرش افراد معتمد و با نفوذ معنوی از ظرفیت و توان آنها در بین اصناف برای حل مسایل و مشکلات بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست فعال سازی شوراهای حل اختلاف تخصصی رسانه و مطبوعات استان، که با حضور پیشکسوتان و معتمدان عرصه رسانه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراهی حل اختلاف، اظهار داشت: راهبرد اصلی قوه قضاییه در امر شوراهای حل اختلاف بازگشت شوراهای حل اختلاف به فلسفه اصلی ایجاد شوراها است.

وی افزود: شوراهای حل اختلاف در کشور ما در زمان آیت الله شاهرودی (ره) ایجاد و هدف مداخله دادن مردم در مسایل و مشکلات بدون مراجعه باه دستگاه قضایی بوده و قطعاً آثاری در صلح و سازش وجود دارد که در آرای قضایی وجود ندارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد: فلسفه اصلی یعنی شورا توسعه صلح و سازش بوده و باید به جای تکیه بر ارائه آمار به دنبال بهره مندی از ظرفیت مردم وعلی الخصوص از تجربه ریش سفیدان و صاحبان نفوذ در اصناف برای توسعه صلح و سازش و حل و فصل مسایل و مشکلات صنوف بین خود اصناف حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی شوراهای حل اختلاف تخصصی رسانه و مطبوعات آذربایجان شرقی

فعال سازی شوراهای حل اختلاف تخصصی رسانه و مطبوعات آذربایجان شرقی