مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-13دانش

برگزاری جشنواره رویش ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان


مصطفی موسوی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری جشنواره دانشجویی رویش خبر داد و گفت: - دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری جشنواره رویش با هدف حمایت از دانشجویان مستعد خبر داد.

مصطفی موسوی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری جشنواره دانشجویی رویش خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار رویش در راه است برنامه ریزی شده و هدف آن شناسایی و معرفی دانشجویان خالق و مستعد در زمینه های مختلف است.

موسوی بیان کرد: در این جشنواره تلاش می کنیم زمینه حمایت از دانشجویان مستعد و پرتلاش را فراهم کنیم و همچنین نشاط را به فضای عمومی دانشگاه بازگردانیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان به محور های این همایش اشاره کرد و گفت: باید ها و نباید های دانشجویی، روزگار دانشجویی، آسیب های دانشجویی، طنز دانشجویی، خوابگاه و دانشجو و مشکلات صنفی دانشجویان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های کلیپ و فیلم کوتاه، داستان کوتاه، شعر، نثر، یادداشت، پوستر، نقاشی و کاریکاتور، عکاسی، پادکست، استندآپ کمدی و بخش ویژه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره رویش ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

برگزاری جشنواره رویش ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان