مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-13فرهنگي

اجرای 382 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 382 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می شود، گفت: 48 نشست کتابخوان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 382 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می شود، گفت: 48 نشست کتابخوان، 44 مسابقه کتابخوانی، هشت جلسه نقد کتاب، 9 جلسه مشاوره، 19 محفل ادبی و 199 نمایشگاه کتاب از جمله برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی استان است.

احمد فرهادی بابادی 22 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با اشاره به اهمیت انس با کتاب، اظهار کرد: در همین راستا، نهاد کتابخانه ها با برگزاری برنامه هایی نظیر تاسیس محافل ادبی در سطح شهر، اشعار ادبی را مورد خوانش قرار می دهد.

وی افزود: همچنین کارگاه های مشاوره با موضوعات کتاب از سال گذشته در حال برگزاری است که مشکلات مردم در زمینه هایی مانند ارتباط والدین با فرزندان را شناسایی می کند.

فرهادی بابادی یادآور شد: همکاران اداره کل کتابخانه های چهارمحال و بختیاری با حضور در مدارس، کتاب های روز را به صورت های مجازی و آنلاین معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 382 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری

اجرای 382 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری